Düşünce sürecimizin temelleri
EGLO’nun gelişimi hızlı olmuştur ve devam etmektedir: çalışan sayısından, satış geliştirmeye, dünya genelindeki üretim tesislerine ve satış şirketlerine kadar: Bu büyüme oranları pazarı aşıyor ve EGLO’nun gelecekte sağlıklı bir şekilde büyümeye devam etmesini sağlamak için iş geliştirme büyük bir sürdürülebilirlikle yürütülüyor. Denenmiş ve test edilmiş olanı koruyoruz ve ilkelerimizin bizimle birlikte büyümesini sağlıyoruz.

Değerini kanıtlamış olanı korumak ve geliştirmek

Çalışan sayımız 10 yılda (2007’den 2017’ye) neredeyse iki katına çıktı. EGLO Satış Grubu şirketlerinin sayısı 20 yılda (1997’den 2017’ye) 5 kat arttı.

Başarının ilk sırrı, EGLO’nun hala bir aile şirketi olması ve bu nedenle bağımsız hareket edebilmesidir. Geliştirme, üretim ve lojistik üzerindeki kontrol de en başından itibaren bir başarı faktörü oldu. Her gün öğreniyor ve müşterilerimize, ortaklarımıza, çalışanlarımıza, ürünlerimize ve dünya çapındaki hizmetimize yatırım yapıyoruz.

Küresel ve yerel

Yaklaşık 70 EGLO şirketi, dünya çapında 50’den fazla ülkede satış, servis ve bazı durumlarda bölgesel pazarlamadan sorumludur. Gelişen uluslararasılaşma ve küreselleşmeye rağmen, Tirol kökenli bir aile şirketiyiz ve öyle kalmaya devam ediyoruz.

Küresel düşünün – yerel davranın, artan ağ oluşturma ve farklı bölgesel ihtiyaçlarla birlikte giderek daha fazla “Yerel soru – küresel hareket”. Müşteriler, küresel olarak çalışsa ve alışveriş yapsa da bölgesel bir kültüre aittir ve farklı ihtiyaçları vardır. Bu iki dünyayı birleştirmek ve uzlaştırmak en büyük hedeflerimizden biridir.

Kitlelere ilham veren ışık

EGLO’da neredeyse her iki saatte bir yeni bir ürün geliştirilmektedir. Bu, iş günü başına ortalama dört yeni ürün demektir.

Yalnızca geçen yıl 900’den fazla yeni ürün geliştirildi ve piyasaya sürüldü. Mevcut ürün yelpazesi 4.000’den fazla üründen oluşmaktadır. Her gün dünya çapındaki müşterilerimiz için 80.000 armatür üretiyoruz.

Bizim için bile bu rakamlar her zaman etkileyicidir. Ancak çok daha fazlası, insanları ve ışığı anlayışımızdır. Müşterilerin gelecekte evlerinde ne görmek ve deneyimlemek istediklerini anlamak için iyi antenler, dinleme yeteneği ve vizyon gerekmektedir. Sadece yönü kendiniz belirleyerek trend belirleyici olabilirsiniz. Sürekli olarak ışığı, canlılığı ve yaşamdaki gelişmeleri gözlemliyor, çeşitli alanlardan gelen yaratıcı dürtüleri özümsüyor ve potansiyellerine göre trendleri inceliyoruz.

Birlikte güçlü

EGLO’nun hızlı büyümesi, kuruluşumuz için her zaman bir zorluk olmuştur. Bölgesel-küresel anlayışımız ve EGLO’nun hâlâ aileye ait olduğu ve öyle kalacağı gerçeği, bu zorluğun üstesinden gelmemize yardımcı olmaktadır. Bizim için boyut, yalnızca işler küçük ölçekte işliyorsa bir güçtür. Bu nedenle müşterilerimiz, ortaklarımız ve çalışanlarımız için konum vazgeçilmezdir. Dünya çapında 4.700 çalışanı yalnızca mükemmel organize edilmiş ve iyi ağa sahip birimlerde yönetebilir ve geliştirebiliriz.

Kuruluş felsefemizin bir başka ilginç yönü, ortaklarımızın tutarlı desteğiyle ilgilidir. Yalnızca tüketiciyi değil, çalışanlarımızı da sürekli olarak dikkate alıyoruz: “Ne yapmalıyız ve ne sunabiliriz? Deneyimimize nerede ihtiyaç var? Çalışanlarımız ne bekliyor ve bizim taleplerimiz neler?” Başarıya giden ortak yolu anlamak ve bulmak istiyoruz. Bu şekilde, onlarca yıl sürecek ortaklıklar yaratabiliriz. Bu kültür sadece kuruluşumuzun bir parçası değil, bizimle çalışan herkese kişisel ifademizdir.